ادامه بازی بازیگران !
تیم ملی فوتبال ایران به کشور بازگشت و جمعیت زیادی که در بیرون از فرودگاه منتظرشان بودند از فرصت هو کردنشان محروم شدند !! و البته این بخش از ماجرا نصیب ما شد و کلی شرمنده محبت مردم شدیم! بهرحال روز از نو روزی از نو دادکان از بازی فوتبال ما خارج شد تا سایر بازیگران کار را به بهانه های دیگر ادامه دهند
+ نوشته شده در یکشنبه چهارم تیر ۱۳۸۵ ساعت 17:2 توسط مازیار ناظمی
|
مجری ، خبرنگار ، تهیه کننده و نویسنده در صداو سیما هستم از سال 1367تا امروز ، حوزه کاری ومطالعاتی من در دوبخش ورزش و رسانه خلاصه می شود. در رشته های روابط عمومی و خبرنگاری هم خدمت دانشجویان هستم .....دو خواهش، یک ! به نظر من وبلاگ یک محیط خودمانی و در واقع دفترچه نوشتاری شخصی است بنابراین اظهارات بنده نه موضع سازمانی و نه خط مشی هیچ جناح و گروهی ، خواهش دوم ، من برای جایی معمولا مطلبی نمی نویسم ! اگر از مطالب اینجا استفاده کردید لطفا بنویسید برگرفته از وبلاگ مازیار ناظمی ..ممنون