تشکر از سروش و بانی فیلم
دوستان عزیر من در مجله سروش و روزنامه سینمائی بانی فیلم دوتا مصاحبه از من در شماره این هفته خود ( ۱۷ تیرماه ) چاپ کرده اند که از آنها متشکرم
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم تیر ۱۳۸۵ ساعت 15:3 توسط مازیار ناظمی
|
مجری ، خبرنگار ، تهیه کننده و نویسنده در صداو سیما هستم از سال 1367تا امروز ، حوزه کاری ومطالعاتی من در دوبخش ورزش و رسانه خلاصه می شود. در رشته های روابط عمومی و خبرنگاری هم خدمت دانشجویان هستم .....دو خواهش، یک ! به نظر من وبلاگ یک محیط خودمانی و در واقع دفترچه نوشتاری شخصی است بنابراین اظهارات بنده نه موضع سازمانی و نه خط مشی هیچ جناح و گروهی ، خواهش دوم ، من برای جایی معمولا مطلبی نمی نویسم ! اگر از مطالب اینجا استفاده کردید لطفا بنویسید برگرفته از وبلاگ مازیار ناظمی ..ممنون